onsdag den 15. august 2007

MSN mm

MSN har jeg leget med idag, Sendt og modtaget flere og er blevet belært af min datter om at man kun skal skrive korte sætninger, så det fungerer ligesom en samtale, øøh nå, siger jeg bare.
Har forøsgt at ændre mit visningsnavn uden held, kan ikke få lov til det i personlige, kigger på det igen.

Del.icio.us er også installeret, prøvede at tilføje kolleger, men dem jeg forsøgte med var ikke tilmeldt, så det ...
Har lagt nogel bookmarks ind, men fatter ikke helt fidusen. den personlige googleside skulle jo også sikre at man får sine bookmarks med overalt !! Fidusen med del.icio.us må være at man kan dele og se andres bookmarks, eller hva'?
Og hvorfor tagknappen er der forstår jeg heller ikke, man kan jo skrive de samme oplysninger ved den anden knap??, mystisk. Det hele åbenbarer sig nok efterhånden.

Største hit indtil nu: min egen google + messenger, begge dele er gode redskaber

Ingen kommentarer: